Nyt sitten lisäsin tänne kolme uutta kuvaa, kaikki kolme itte piirrettyjä. On kyl pakko sanoo, että oon melkos ylpee niistä kaikista, varsinkin Tom Kaulitzia esittävästä. Istuin kuus tuntia paikallani piirtäen sitä, näännytin itteni siinä aika pahasti mutta mitä sitten, rakastan lopputulosta ;>

Tommonen siitä siis tuli ^ Oon mä kyl aikamoinen leveilijä, mutta musta tää vaan on paras työ mitä oon tähän mennessä ikinä piirtäny. Varjostukset kyllä on täysin pielessä, oisin saanu olla rohkeempi niiden kanssa, ja mun ois pitäny malttaa etsiä erivahvusia kyniä tohon. Tavallinen kirjotuskynä ei oikeen sovi tälläseen, mutta mulla alkaa olla tarvikevarastot huonossa tilassa, pitää mennä vähän ostelemaan uusia tavaroita. Kyniä, kumeja, terotin ja sitten vielä mustetta ja kalliagrafiavälineet, niin menee hyvin.